Wil je mensen aan je merk verbinden? Die ene ideale klant of juist die fantastische medewerker aantrekken? Dan moet je inspirerend en herkenbaar zijn. En helemaal jezelf. Dat begint bij een merkidentiteit die staat als het spreekwoordelijke huis. Die helpt je te communiceren en inspireren vanuit je kern, zodat je gemakkelijk de link legt met gelijkgestemden.
Maar waar start je met je merkidentiteit? Onze designers en strategen helpen je daarbij. Samen gaan jullie input ophalen, brainstormen, schrijven en vooral schrappen: om tot een sterke merkidentiteit te komen moet je tenslotte keuzes maken. Want door je nieuwe focus kun je uiteindelijk doelgericht aan de slag.
Na een brandingtraject heb je helder:
Wie je merk is. Welke archetypes horen daarbij? Welke merkwaarden?
Welk probleem jouw merk oplost. Kortom: wat betekent jouw merk voor je klanten?
Aan welke doelen en idealen je werkt. Waar wil je naartoe en hoe kom je bij die stip op de horizon?
Hoe je merkidentiteit zich vertaalt naar woord en beeld. Je huisstijl wordt netjes vastgelegd in een brand book.
Bij Steets werken experts uit allerlei disciplines samen om jou het beste resultaat te bieden. Dus ook wanneer we aan de slag gaan met je merkidentiteit! Onze collega-designers, strategen, marketeers en ontwikkelaars kijken graag mee en stellen vanuit hun eigen expertise en perspectief scherpe vragen. Al die input nemen we mee en zo komen we tot een identiteit die naadloos bij jouw organisatie aansluit.