Ga je voor multichannel marketing of richt je je direct tot die ene ideale klant? Maak je werk van posten op LinkedIn, adverteren op Google of juist een prachtig ontworpen nieuwsbrief? ‘Marketing doen’ vraagt om nogal wat keuzes. Keuzes die lastig te maken zijn als je er eigenlijk niet de tijd of kennis voor hebt. Gelukkig zijn wij er om je door alle vraagstukken heen te loodsen.
Marketingstrategie op z’n Steets betekent:
Een helder plan op basis van jouw merkidentiteit, positionering en KPI’s.
Verschillende experts die samen optrekken, zodat jij het beste resultaat krijgt.
Alle nodige kennis onder één dak - nooit meer losse bureaus inhuren dus!
We prikkelen je regelmatig met nieuwe ideeën en ontwikkelingen, want wij lopen graag voorop en willen dat jij daarvan profiteert.
Meer focus voor jou! We helpen je keuzes maken en nemen naar wens werk van je over, zodat jij meer ruimte krijgt om te doen waar je vrolijk van wordt.
Stap 1 is je koers bepalen. Dat doen we met een inspiratiesessie waarin we je het hemd van het lijf vragen over je organisatie en je doelen, we samen brainstormen en we je meenemen in al onze ideeën. Daarbij vermijden we de platgewalste eerste afslag, maar zoeken we juist naar die (te) gekke ideeën die jou verder helpen. Zo komen we al pratende stap voor stap tot concreet geformuleerde KPI’s en een dito klantreis, die uiteindelijk leiden tot de juiste marketingkeuzes voor jou.
De volgende stap is die keuzes in een marketingstrategie op basis van het REAN-model gieten. Zo gaan we aan de slag om jouw doelgroep te bereiken, betrekken, activeren en koesteren. Dat doen we met een of meerdere van deze kanalen:
Je eigen website, SEO-geoptimaliseerd uiteraard
Affiliate marketing
Offline campagnes
En meer!
Heb je al een merkidentiteit en merkstrategie? Dan nemen we die hier natuurlijk in mee. Heb je daar nog niet over nagedacht, dan gaan onze branding experts graag voor je aan de slag.
We noemden het al even, maar bij Steets trekken we samen op zodat jij het beste resultaat krijgt. Dus zetten we onze tanden in jouw marketingstrategie, dan kijken strategen, marketeers, designers, copywriters en meer collega's mee. Zij nemen allemaal hun eigen, unieke expertise en ervaring mee. Gemixt met jouw input als vakinhoudelijk deskundige komen we tot de beste marketingstrategie voor jou.