Onder de aandacht blijven bij je doelgroep? Dan moet je consistent zijn. Een merkstrategie die bij jou past, houdt je bij de les. Je strategie zorgt ervoor dat je in al je marketinguitingen je verhaal blijft uitdragen, op de juiste manier, zonder de rode draad kwijt te raken. Werken met focus, noemen we dat. En: hoe beter jij je aan je merkstrategie houdt, hoe korter je route naar een impact die door het dak gaat.
Geen idee hoe je je merkstrategie opbouwt? Geen probleem, onze experts denken dagelijks de mooiste strategieën uit en loodsen je er graag doorheen. Dat proces bestaat vooral uit veel brainstormen. Hardop denken en vragen stellen. Keuzes maken, want dat is de enige manier waarop je tot de kern komt.
Samen gaan we zitten om jouw merkstrategie te bepalen op basis van deze 3 pijlers:
Je merkidentiteit: jouw basis waarop je de verbinding aangaat met je publiek.
Je merkpositionering: waar past jouw merk binnen je branche? Binnen de maatschappij? We plaatsen je merk stevig binnen de verschillende contexten waarin het beweegt.
Je merkconcept: de manier waarop je merk zich manifesteert in de wereld.
Het resultaat: een heldere brand strategy die punt voor punt uitstippelt welke koers je moet varen om de meeste impact te maken. Die strategie houden we eens in de zoveel tijd samen tegen het licht. Want de wereld verandert, en dus moet je soms je koers bijstellen en aanscherpen.
Onze strategen helpen je natuurlijk graag je route naar succes uitstippelen. Maar onze grote kracht zit 'm in interdisciplinair werken. Dus kom je bij ons met een strategische vraag, dan werpen onze designers en marketeers daar vanuit hun expertise ook graag een blik op. Zo profiteer jij van hun scherpe vragen en komen we samen tot een merkstrategie die werkt.