De ‘war for talent’ woedt als nooit tevoren. Hoe vind en bind je nu goede mensen? Met die vraag houden wij ons ook bezig. Daarom zijn we ons arbeidsmarktcommunicatieplatform de afgelopen tijd blijven updaten. Zodat jij het jezelf een stuk makkelijker kunt maken.
Arbeidsmarktcommunicatieplatform. Zo. Dat is nogal een mond vol, dus gebruiken we liever de afkorting: ‘AMC-platform’ of – nog makkelijker – gewoon ‘AMC’. Waar het op neerkomt, is een werkenbij-site. Een vacaturewebsite. Een online plek waar jij jezelf als werkgever presenteert en waar geïnteresseerden kunnen solliciteren naar een plek in jouw team.
Het voordeel van een eigen AMC is dat je veel meer ruimte hebt voor je employer branding. Waar de werkenbij-sectie op een corporate website vaak een beetje weggestopt zit, kun je op een aparte website veel beter je verhaal kwijt. En daar zoeken kandidaten nu precies naar: wie ben jij en waarom zou ik bij jou moeten komen werken? Op de huidige markt is jezelf op deze manier onderscheiden zeker geen overbodige luxe.
Op het moment van schrijven hebben we het over versie 5.11.0 van ons AMC. Misschien hebben we alweer updates uitgevoerd tegen de tijd dat jij dit leest. Ben je benieuwd naar de nieuwste functies en verbeteringen? Of wil je überhaupt meer weten over ons AMC? Neem dan contact met ons op.
Psst... We helpen je trouwens ook graag bij alle andere aspecten van je employer branding en werving. Van marktonderzoek en merkpositioneringen tot advertenties en SEO-optimalisaties. Dat is onze integrale aanpak.